søndag den 13. januar 2013

Det sejeste farvel

Igår havde min søde veninde arrangeret en hel dag for mig og hende (fordi jeg rejser). Det var meget uventet og det overgik virkelig mine forventinger til hvad hende og jeg skulle have lavet. Hvad jeg troede skulle være en stille og rolig dag med hygge og mad, blev til den mest aktive dag længe. 
Først var vi ude og spise brunch i Rødovre. Det skal siges at jeg havde været i byen i fredags og havde kun fået tre timers søvn. Så den brunch var tiltrængt og nok ret vigtig for dagens senere aktiviteter. 
Da vi havde spist kørte vi til Taastrup. Jeg fik en ledetråd, som var "luft" og jeg kunne slet ikke komme på hvad det skulle være, for min veninde har højdeskræk og det har jeg sådan set også. 
Vi kom så ud til et stort slags tårn hvor der var et rør i midten. Her skulle vi lave bodyflight. I det her rør kommer der luft nedefra med 200 km/t, så man kan svæve. Det svarer altså til hvis man springer i faldskærm.
Vi fik optaget en video af det, som i kan se og jeg vil gerne lige informere om, at det faktisk var lidt svært :D


Efter bodyflight tog vi hjem og holdte lidt pause, for vi var åbentbart slet ikke færdige endnu.
Senere tog vi nemlig til poledance. Min veninde går til det og er blevet virkelig dygtig på rigtig kort tid. Jeg nærmest ikke kan bevæge mig idag. Min krop er fuldstændig smadret og har blå mærker adskillige steder :D 
Poledance var virkelig hårdt - meget mere end jeg havde regnet med. Men det var super sjovt og jeg kunne egentlig godt finde på at gå til det, når jeg engang kommer hjem fra Indien. Her fik vi også taget lidt billeder.

Denne første her var jeg ret stolt af, for læreren sagde at det kunne tage en måned for nogle at lære den, så det synes jeg selv var ret godt gået :D 



Efter en lang hård dag, sluttede vi af med lækker sushi og så var jeg altså ikke til at holde vågen længere :D 
Det var en fantastisk dag og den glemmer jeg aldrig! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar